Stage Marketing (Campagne Management)

Solliciteer nu

Stage Marketing (Campagne Management)

Jij bent een enthousiaste HBO/WO-student en op zoek naar een creatieve en commerciële werkstage op het gebied van marketing en communicatie. Je bent minimaal 4 dagen (32 uur) per week beschikbaar om mee te werken bij VakantieVeilingen en ActievandeDag. Lees snel verder over deze stage in Amsterdam!

Internship · Amsterdam

Ooit was de kassa bij de ingang de enige plek waar je een toegangskaartje voor een pretpark, dierentuin of evenement kocht. Talpa eCommerce (onderdeel van Talpa Network) heeft hier met haar uniek veiling mechanisme verandering in gebracht. Inmiddels is Talpa eCommerce uitgegroeid tot de grootste internationale, data-driven eCommercespeler binnen de vrije tijdssector. We zijn actief in Nederland, België en Duitsland. En jij kunt daar onderdeel van worden!

Wie zijn wij?

Wij zijn een internationale, data-driven e-commercespeler in de vrijetijds-, retail- en reissector. Met de veilingsites VakantieVeilingen en SlaJeSlag en met dealsite ActievandeDag maakt Talpa eCommerce online shoppen leuker en spannender. Met VavaBid in België en met GoWinIt in Duitsland zijn wij ook internationaal actief. Via onze platformen bieden wij onze klanten vrijetijd gerelateerde producten en alles waar zij met een voucher terecht kunnen: van dierentuinen en pretparken, tot wellnesscentra en theatertickets.


Wat ga je doen?

Tijdens je stage ben je onderdeel van het team Brand & Creative. Je ondersteunt de 4 campagne managers in het bedenken, coördineren en evalueren van (online) campagnes rondom relevante momenten voor VakantieVeilingen en ActievandeDag. Denk hierbij aan: de saunaweken, Black Friday, de feestdagen en nog veel meer. Je zorgt ervoor dat deals en veilingen creatief in de spotlight worden gezet tijdens jouw campagnes door middel van marketingkanalen zoals, TV, radio, influencers, nieuwsbrieven en online banners om zo tot het maximale resultaat te komen. Je bent in staat campagnes te monitoren en bij te sturen waar nodig. Daarnaast evalueer je je campagnes waardoor je met concrete actiepunten een volgende campagne nog succesvoller kunt maken.




Welke werkzaamheden mag je verwachten?

  • Bijdragen aan het ontwikkelen van ATL- en BTL- marketingcampagnes en activaties;
  • Je beheert de maandelijkse campagne kalenders en zorgt ervoor dat de uitingen hiervoor dagelijks gepland worden;
  • Opstellen van briefings voor creatie nieuwe (banner) campagnes;
  • Je denkt mee over hoe campagnes uitgezet kunnen worden in verschillende online-kanalen, zoals bijvoorbeeld social media;
  • Het maken van rapportages / evaluaties van campagnes.

Wat is verder belangrijk?

  • Je bent creatief en vindt het leuk om over nieuwe concepten na te denken;
  • Je communiceert makkelijk en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent organisatorisch sterk en hebt oog voor detail;
  • Je bent proactief, eigen inbreng/initiatieven worden aangemoedigd;
  • Je kunt goed omgaan met data, maar bent ook creatief;
  • Je bent in staat om gemakkelijk met veel verschillende stakeholders te schakelen en ze mee te krijgen met jouw ideeën.

Dit bieden wij jou

  • Een leerzame marketingstage bij een van de succesvolste eCommerce organisaties van Nederland;
  • Een veelzijdige, afwisselende plek met jonge, enthousiaste collega's;
  • Veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng;
  • Naast de wekelijkse vrijdagmiddag borrel, organiseert ons Fun Committee maandelijks allerlei evenementen, zoals bijvoorbeeld een tafeltennistoernooi of beerpongtoernooi;
  • Een stagevergoeding van € 400 bruto per maand (o.b.v. 40 uur per week);
  • Op kantoordagen tegen vergoeding een uitgebreide lunch en goede koffie;
  • Gratis deelname aan de Talpa eCommerce Health Club, momenteel bootcamp.

Word Stagiair!

Enthousiast over deze rol en wil je ons team komen versterken als Stagiair Marketing (Campagne Management)? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren. Stuur via onderstaande knop 'solliciteer nu' jouw CV en motivatiebrief en wie weet maak je binnenkort deel uit van ons team!

Heb je nog vragen over de functie of de procedure? Mail dan naar recruitment@emesa.nl.

Iedere vorm van acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Voor meer informatie: check onze company website www.emesa.nl of onze labels www.vakantieveilingen.nl, www.vakantieveilingen.bewww.vavabid.bewww.actievandedag.nl,
 www.actievandedag.be, www.gowinit.de en www.slajeslag.nl.

Hier ga je werken

Talpa eCommerce (Emesa), onderdeel van Talpa Network, is als toonaangevend e-commercebedrijf marktleider in de Benelux op het gebied van dynamic pricing in de vrijetijds- en reissector. VakantieVeilingen.nl is daarvan het meest bekend, maar ook ActievandeDag.nl en SlaJeSlag.nl scoren bijzonder goed. Het veilingsysteem is een van de belangrijkste drijver achter het grote succes van de labels van Talpa eCommerce. Sinds Emesa in 2017 werd overgenomen door Talpa Network - onder meer eigenaar van SBS6, Veronica, Net5, Radio 538, Radio 10 en magazine LINDA. - verzekerde het zich niet alleen van enorme financiële slagkracht, maar ook van legio neiuwe, creatieve mogelijkheden en een ongekend marketingbereik voor haar labels.

Talpa eCommerce (Emesa) is zeer actief op het gebied dat zij zelf treisure noemen; travel, leisure en entertainment. Een enorme markt, waar feitelijk alles onder valt waar men een kaartje voor moet kopen: van dierentuinen en pretparken, tot welnesscentra, theaters, fesitvals en weekendjes weg - en alles daartussenin. Door relevante klantgroepen aan te boren en via verschillende labels en kanalen wervende campagnes te voeren, is Talpa eCommerce (Emesa) voor haar klanten van grote toegevoegde waarde. Het unieke veilingsmechanisme is een onderscheidende fun-factor in de e-commercemarkt, en zorgt ervoor dat consumenten zich meer winnaar dan klant voelen.