Stage CRM

Solliciteer nu

Stage CRM

Ben jij een enthousiaste, creatieve HBO- of WO student en op zoek naar een leuke, uitdagende, leerzame (meewerk)stage op het gebied van CRM (online marketing)? Dan zoeken wij jou!


Wij bieden jou een veelzijdige stage bij een van de snelst groeiende online bedrijven: Talpa eCommerce, het bedrijf achter de merken VakantieVeilingen.nl/be, SlaJeSlag.nl, Actievandedag.nl/be en GoWinIt.de. Je bent minimaal 4 dagen (32 uur) per week beschikbaar voor deze stage.

Internship · Amsterdam

Ooit was de kassa bij de ingang de enige plek waar je een toegangskaartje voor een pretpark, dierentuin of evenement kocht. Talpa eCommerce heeft hier met haar unieke veilingsmechanisme verandering ingebracht en is uitgegroeid tot de grootste internationale data-driven eCommercespeler binnen Nederland en België.

Waar kom je terecht en wat zijn jouw werkzaamheden?

Je wordt onderdeel van het CRM team, waarin je aan de slag gaat met e-mailmarketing, app push marketing en marketing automation.

Samen met 8 CRM-specialisten ga je op zoek naar creatieve manieren om onze deals en veilingen onder de aandacht te brengen en focus jij je op het activeren en terugwinnen van klanten. De keuzes die je maakt, zijn gebaseerd op de vele data die voorhanden is. Je gaat aan de slag met onze commerciële nieuwsbrieven en app pushberichten, analyses en je evalueert diverse campagnes.

Kortom: een diverse én creatieve stage waarbij je de kans krijgt kennis op te doen van meerdere CRM-kanalen. Je werkt hierbij nauw samen met collega’s van andere marketing teams, zoals Brand & Communications met wie je samen gaat sparren om campagnes goed onder de aandacht te brengen.


Een dag als CRM Stagiair?

"Je start de dag met het analyseren van de resultaten van de dag ervoor. Uiteraard onder het genot van een kopje koffie en de weekendverhalen van je collega’s. Zijn de targets behaald voor engagement, marge en sessies? Is jouw creatieve email goed geopend? En zijn alle app push berichten gisteravond goed verzonden?                                                                                                                    

Je kijkt samen met de specialisten naar de beste content voor de komende dagen, waarin je een mogelijkheid ziet om een nieuwe campagne uiting te testen. Dit bespreek je direct met de marketing automation specialist die jou helpt om de test verder op te zetten. Je werkt de berichten vervolgens uit en kunt niet wachten tot de resultaten van deze test binnen zijn om met je team te delen!”

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een leerzame stage bij een van de succesvolste eCommerce organisaties van Nederland;

  • Een veelzijdige, afwisselende plek met jonge, enthousiaste collega's;
  • Veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng;
  • Elke vrijdagmiddag supergezellige borrels, pingpong-battles en leuke bedrijfsuitjes;
  • Een stagevergoeding van € 400 bruto per maand (o.b.v. 40 uur per week);
  • Op kantoordagen een uitgebreide lunch en goede koffie;
  • Gratis deelname aan de Talpa eCommerce Health Club (niet verplicht natuurlijk).

Wat verwachten wij van jou?

  • HBO of WO opleiding: minimaal 3e jaar HBO opleiding;

  • Je hebt passie voor (online) marketing en wil hier meer kennis over opdoen;
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent analytisch, heel creatief en beschikt over een gezonde dosis humor;
  • Je bent minimaal 4 dagen (32 uur) per week beschikbaar voor deze stage.

Word Stagiair!

Enthousiast over deze rol en wil je ons team komen versterken als Stagiair CRM? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren. Stuur via onderstaande knop 'solliciteer nu' jouw CV en motivatiebrief en wie weet maak je binnenkort deel uit van ons team!

Heb je nog vragen over de functie of de procedure? Mail dan naar recruitment@emesa.nl.

Iedere vorm van acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Voor meer informatie: check onze company website www.emesa.nl of onze labels www.vakantieveilingen.nl, www.vakantieveilingen.bewww.vavabid.bewww.actievandedag.nl,
 www.actievandedag.be, www.gowinit.de en www.slajeslag.nl.

Hier ga je werken

Talpa eCommerce (Emesa), onderdeel van Talpa Network, is als toonaangevend e-commercebedrijf marktleider in de Benelux op het gebied van dynamic pricing in de vrijetijds- en reissector. VakantieVeilingen.nl is daarvan het meest bekend, maar ook ActievandeDag.nl en SlaJeSlag.nl scoren bijzonder goed. Het veilingsysteem is een van de belangrijkste drijver achter het grote succes van de labels van Talpa eCommerce. Sinds Emesa in 2017 werd overgenomen door Talpa Network - onder meer eigenaar van SBS6, Veronica, Net5, Radio 538, Radio 10 en magazine LINDA. - verzekerde het zich niet alleen van enorme financiële slagkracht, maar ook van legio neiuwe, creatieve mogelijkheden en een ongekend marketingbereik voor haar labels.

Talpa eCommerce (Emesa) is zeer actief op het gebied dat zij zelf treisure noemen; travel, leisure en entertainment. Een enorme markt, waar feitelijk alles onder valt waar men een kaartje voor moet kopen: van dierentuinen en pretparken, tot welnesscentra, theaters, fesitvals en weekendjes weg - en alles daartussenin. Door relevante klantgroepen aan te boren en via verschillende labels en kanalen wervende campagnes te voeren, is Talpa eCommerce (Emesa) voor haar klanten van grote toegevoegde waarde. Het unieke veilingsmechanisme is een onderscheidende fun-factor in de e-commercemarkt, en zorgt ervoor dat consumenten zich meer winnaar dan klant voelen.