HQ Amsterdam
🆕 Rietlandpark 333 🆕
1019 DW Amsterdam
T. +31 (0)20-7602200
recruitment@emesa.nl
Bij onze populaire retail- en vrijetijdslabels zoals VakantieVeilingen en ActievandeDag volgen de (video)campagnes elkaar snel op. Denk aan wellnessweken of acties om honderden producten in de spotlight te zetten. Poppen er al ideeën voor visuele concepten bij je op? Mooi! In deze veelzijdige functie van senior designer kun je al je creativiteit kwijt, vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam en vanuit huis.
Herken jij jezelf hierin en ben je nieuwsgierig naar deze functie? Lees dan snel verder!
Ooit was de kassa bij de ingang de enige plek waar je een toegangskaartje voor een pretpark, dierentuin of evenement kocht. Talpa eCommerce heeft hier met haar unieke veilingsmechanisme verandering ingebracht en is uitgegroeid tot de grootste internationale data-driven e-commercespeler binnen Nederland en België.
Waar kom je terecht en wat zijn jouw werkzaamheden?
Je gaat aan de slag in ons designteam en werkt nauw samen met onze campagnemanagers en webredacteuren. Een ambitieuze, energieke club die klaarstaat om jou en je verfrissende ideeën te verwelkomen! Met je drie designcollega’s creëer je vernieuwende concepten voor VakantieVeilingen, SlaJeSlag, ActievandeDag, VavaBid en GoWinIt. Zo inspireren jullie onze klanten om een deal te sluiten of mee te doen aan een online veiling en draag je bij aan een optimale conversie.
Jij en de teamlead bedenken de visuele ideeën voor campagnes, op basis van onze marketingkalender. Vervolgens werk je het hele plaatje uit met de rest van het team: van website- en nieuwsbriefbanners en magazineadvertenties tot tv-commercials en video’s voor de socials. Het interessante aan jouw functie is dat je van a tot z betrokken bent bij concepten. Met collega’s van andere afdelingen wissel je kennis uit en ga je na hoe je campagnes telkens kunt verbeteren. En hoe gaaf is het dat miljoenen websitebezoekers die zien?
Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden
Een dag als Senior Designer
Vandaag is maandag: de vaste kantoordag met je team. Na een goede kop koffie bespreek je de acties en campagnes voor de komende week met collega-designers en campagnemanagers. Iedereen staat open voor vernieuwingen en denkt met elkaar mee. Tussen de middag haal je lunch bij het lopend buffet op ons kantoor.
Daarna staat er een meeting met de social specialisten om een design te verbeteren. Is er een andere tekst of vormgeving nodig of gaan jullie voor een video in plaats van een afbeelding? Met behulp van data maken jullie het verschil!
Wat mag je van ons verwachten?
Wat verwachten we van jou?
Hbo werk- en denkniveau en meerdere jaren ervaring met het bedenken en uitwerken van visuele content;
Is dit een uitdaging waar je enthousiast van wordt? We ontvangen graag je cv en een korte motivatie!
Word jij onze nieuwe collega?
Enthousiast over deze rol en wil je ons team komen versterken als Senior Desginer? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren. Stuur via onderstaande knop 'solliciteer nu' jouw CV en motivatiebrief en wie weet maak je binnenkort deel uit van ons team!
Heb je nog vragen over de functie of de procedure? Mail dan naar recruitment@emesa.nl.
Iedere vorm van acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Voor meer informatie: check onze company website www.emesa.nl of onze labels www.vakantieveilingen.nl, www.vakantieveilingen.be, www.vavabid.be, www.actievandedag.nl,
www.actievandedag.be, www.gowinit.de en www.slajeslag.nl.
Hier ga je werken
Talpa eCommerce (Emesa), onderdeel van Talpa Network, is als toonaangevend e-commercebedrijf marktleider in de Benelux op het gebied van dynamic pricing in de vrijetijds- en reissector. VakantieVeilingen.nl is daarvan het meest bekend, maar ook ActievandeDag.nl en SlaJeSlag.nl scoren bijzonder goed. Het veilingsysteem is een van de belangrijkste drijver achter het grote succes van de labels van Talpa eCommerce. Sinds Emesa in 2017 werd overgenomen door Talpa Network - onder meer eigenaar van SBS6, Veronica, Net5, Radio 538, Radio 10 en magazine LINDA. - verzekerde het zich niet alleen van enorme financiële slagkracht, maar ook van legio neiuwe, creatieve mogelijkheden en een ongekend marketingbereik voor haar labels.
Talpa eCommerce (Emesa) is zeer actief op het gebied dat zij zelf treisure noemen; travel, leisure en entertainment. Een enorme markt, waar feitelijk alles onder valt waar men een kaartje voor moet kopen: van dierentuinen en pretparken, tot welnesscentra, theaters, fesitvals en weekendjes weg - en alles daartussenin. Door relevante klantgroepen aan te boren en via verschillende labels en kanalen wervende campagnes te voeren, is Talpa eCommerce (Emesa) voor haar klanten van grote toegevoegde waarde. Het unieke veilingsmechanisme is een onderscheidende fun-factor in de e-commercemarkt, en zorgt ervoor dat consumenten zich meer winnaar dan klant voelen.