HQ Amsterdam
🆕 Rietlandpark 333 🆕
1019 DW Amsterdam
T. +31 (0)20-7602200
recruitment@emesa.nl
Ben jij een creatieve teamplayer die goed diverse stakeholders tegelijk kan managen, energie krijgt van een drukke, snel veranderende omgeving, projectmanagement skills hebt die jou in staat stellen om marketingprojecten succesvol af te ronden en meetbaar resultaat te boeken? En bezit je daarnaast over een flinke dosis creativiteit, commercialiteit en ben je analytisch sterk waardoor je precies weet wat de doelgroep wilt, wat jou in staat stelt om jouw visie en plan met kracht en overtuiging over te brengen waarbij je weet mensen te motiveren en draagvlak te creëren voor jouw projecten? Dan zoeken wij jou!
Herken jij jezelf hierin en ben je nieuwsgierig naar deze functie? Lees dan snel verder!
Ooit was de kassa bij de ingang de enige plek waar je een toegangskaartje voor een pretpark, dierentuin of evenement kocht. Talpa eCommerce heeft hier met haar unieke veilingsmechanisme verandering ingebracht en is uitgegroeid tot de grootste internationale data-driven e-commercespeler binnen Nederland en België.
Waar kom je terecht en wat zijn jouw werkzaamheden?
Talpa eCommerce is marktleider in de Benelux op het gebied van dynamic pricing. Via verschillende merken en websites zoals VakantieVeilingen en VavaBid verkoopt het bedrijf fysieke producten, tickets en arrangementen. Zowel met behulp van veilingen als via direct deals. Zo creëert Talpa eCommerce nieuwe verkoopkanalen en een groot aanvullend bereik voor haar partners: topmerken uit de vrijetijds-, retail- en reiswereld.
Talpa eCommerce is actief in de wereld van ‘Treisure’: travel, leisure en entertainment. Daarnaast biedt het bedrijf een breed scala aan vrijetijd-gerelateerde fysieke producten, zoals gadgets en spullen voor in en rond het huis. Het unieke veilingmechanisme is een onderscheidende fun-factor, die consumenten zich meer winnaar dan klant laat voelen. Elk jaar partnert Talpa eCommerce regelmatig met een goed doel. Zo zette het bedrijf zich in december nog in voor Rode Kruis Vlaanderen, waar samen met radiozender Willy rock ’n roll eindejaarscadeaus werden geveild voor een totaalbedrag van 9.081 euro.
Bij Talpa eCommerce werken zo’n 225 professionals, onder andere in Marketing, Category Management, Sales en Product & Tech. In 2017 is het bedrijf, toen nog Emesa geheten, onderdeel geworden van Talpa Network. Het beschikt daarmee over de nodige financiële slagkracht en een ongekend bereik. Talpa eCommerce ziet potentie voor groei en heeft alles tot haar beschikking om die ambities waar te maken.
Een greep uit jouw werkzaamheden zijn:
Een dag als Campagne Manager?
"Je start de dag met het checken van de campagneresultaten van de dag ervoor. Zijn de targets behaald voor sessies, marge, nieuwe registraties? Ja, top dan kun je weer naar huis.. Haha, nee dat niet, maar het is wel een extra goed begin van je dag.
Je kijkt samen met de specialisten van CRM, Online, UX, international en categorie of de lopende campagnes geoptimaliseerd kunnen worden. Naast het monitoren van de lopende campagnes, het evalueren van afgelopen campagnes, werk je ook vooruit aan nieuwe campagnes. Je bent dus een echte ‘multitasker’ die aan meerdere kleine en grote campagnes tegelijk werkt. Je organiseert een brainstorm met het team, waarbij nieuwe creatieve ideeën worden bedacht, zoals: samenwerkingen met een grote influencer of een grote social winactie. Deze werk je uit in een plan waarbij je rekening houdt met de budgetten, targets en de resultaten van het afgelopen jaar. Je presenteert het volledige plan aan de specialisten van het marketing- en commerciële team.
Jij bent verantwoordelijk voor de organisatie en coördineert meerdere campagnes van A-Z met al jouw interne en externe stakeholders."
Wat mag je van ons verwachten?
Een prima salaris, maaltijd- en ecocheques, hospitalisatieverzekering en werklaptop;
Wat verwachten wij van jou?
Jij barst van de ideeën, weet deze om te zetten in verrassende en effectieve projecten en campagnes en denkt in kansen en mogelijkheden. Dankzij je nieuwsgierige houding en brede blik weet je precies wat er allemaal speelt. Je enthousiasme werkt aanstekelijk en je krijgt dan ook iedereen aan boord. Zijn er onverwachte knelpunten? Jij houdt het hoofd koel. Daarnaast heb je:
Is dit een uitdaging waar je enthousiast van wordt? We ontvangen graag je cv met korte motivatie!
Word jij onze nieuwe collega?
Enthousiast over deze rol en wil je ons team komen versterken als Campagne Manager? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren. Stuur via onderstaande knop 'solliciteer nu' jouw CV en motivatiebrief en wie weet maak je binnenkort deel uit van ons team!
Heb je nog vragen over de functie of de procedure? Mail dan naar recruitment@emesa.nl.
Iedere vorm van acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Voor meer informatie: check onze company website www.emesa.nl of onze labels www.vakantieveilingen.nl, www.vakantieveilingen.be, www.vavabid.be, www.actievandedag.nl,
www.actievandedag.be, www.gowinit.de en www.slajeslag.nl.
Hier ga je werken
Talpa eCommerce (Emesa), onderdeel van Talpa Network, is als toonaangevend e-commercebedrijf marktleider in de Benelux op het gebied van dynamic pricing in de vrijetijds- en reissector. VakantieVeilingen.nl is daarvan het meest bekend, maar ook ActievandeDag.nl en SlaJeSlag.nl scoren bijzonder goed. Het veilingsysteem is een van de belangrijkste drijver achter het grote succes van de labels van Talpa eCommerce. Sinds Emesa in 2017 werd overgenomen door Talpa Network - onder meer eigenaar van SBS6, Veronica, Net5, Radio 538, Radio 10 en magazine LINDA. - verzekerde het zich niet alleen van enorme financiële slagkracht, maar ook van legio neiuwe, creatieve mogelijkheden en een ongekend marketingbereik voor haar labels.
Talpa eCommerce (Emesa) is zeer actief op het gebied dat zij zelf treisure noemen; travel, leisure en entertainment. Een enorme markt, waar feitelijk alles onder valt waar men een kaartje voor moet kopen: van dierentuinen en pretparken, tot welnesscentra, theaters, fesitvals en weekendjes weg - en alles daartussenin. Door relevante klantgroepen aan te boren en via verschillende labels en kanalen wervende campagnes te voeren, is Talpa eCommerce (Emesa) voor haar klanten van grote toegevoegde waarde. Het unieke veilingsmechanisme is een onderscheidende fun-factor in de e-commercemarkt, en zorgt ervoor dat consumenten zich meer winnaar dan klant voelen.